- Permanent
- Kiwa
- Kiwa
- Europe
- Netherlands
Ben je op zoek naar een afwisselende functie waarbij jij een bijdrage levert aan een gestructureerde financiële administratie? Wil jij je dagelijks bezighouden met o.a. debiteurenbeheer en het verwerken van opzeggingen? Vind jij het leuk om administratieve zaken direct aan te pakken en in goede banen te leiden? Word dan medewerker financiële projectadministratie bij Kiwa in Nieuwegein.
Overview:
In deze veelzijdige en afwisselende rol bied jij administratieve ondersteuning aan je collega’s binnen de businessunit Human & Care en Expert Center Cybersecurity.
Jij houdt je dagelijks bezig met een goede en betrouwbare financiële administratie. Als medewerker financiële projectadministratie ben je een spil tussen je collega’s van sales en planning en sta je in nauw contact met onze klanten. Je voert telefonische incasso gesprekken als de betaling langer dan 60 dagen open staat. Daarvoor worden herinneringen en aanmaningen via het algemene systeem geregeld. Binnen deze rol ben je ook verantwoordelijk voor het verbeteren en optimaliseren van processen, die in toenemende mate gedigitaliseerd worden. Hierin krijg jij ook de mogelijkheid om een mooie bijdrage te leveren aan deze optimalisatie door middel van jouw kennis van en affiniteit met geautomatiseerde processen.
Je dagelijks werk bestaat o.a. uit de volgende onderdelen:
- Debiteurenbeheer; het controleren van de openstaande posten debiteuren na 60 dagen en hier actie op ondernemen;
- Controle op de nieuw aangemaakte projecten en contracten
- Veranderingen doorvoeren op bestaande projecten & contracten;
- Beantwoorden vragen (mail & telefonisch) omtrent facturatie (intern & extern);
- Ondersteunen bij de (meerwerk) facturatie en creditcardafhandeling;
- Opschonen van de projectadministratie;
- Ondersteunen bij de controle op facturen van crediteuren;
- Assisteren en verwerken van opzeggingen van overeenkomsten;
Responsabilities:
De medewerker financiële projectadministratie die wij zoeken heeft een frisse blik, is kritisch, nauwkeurig en gaat elke dag voor het beste resultaat. Je staat bekend om een zeer enthousiaste en resultaatgerichte aanpak. Je werkt zelfstandig maar ook in samenwerking met je collega’s. Je weet de juiste prioriteiten te stellen, kunt snel schakelen en je kunt goed omgaan met veranderingen, deadlines en het werken binnen een sterk groeiende en ontwikkelende organisatie.
- Een afgeronde mbo-4 opleiding;
- Minimaal 1 tot 2 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie;
- Kennis van en ervaring met Microsoft Office (Word, Excel en Outlook);
- Het leuk vinden om registraties te doen in administratieve systemen;
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, in woord en geschrift;
- Minimaal 32 uur per week beschikbaar (28 uur is bespreekbaar).
Qualifications:
In deze functie kom jij te werken voor de businessunit Human & Care en Expert Center Cybersecurity. Met als standplaats Nieuwegein. Je gaat deel uitmaken van een deskundig en gedreven team waar een collegiale en informele werksfeer en teamwork voorop staat. Mogelijkheid tot thuiswerken is op termijn bespreekbaar.
Waarom werken bij Kiwa?
Kiwa is internationaal een toonaangevende partij: op het gebied van inspectie, certificering, testen, technologische advisering en training bepalen we mede de norm. Omdat wij continu inspelen op veranderingen in de markt en (internationaal) groeien, werk je binnen een organisatie die heel dynamisch is en waar je alle ruimte hebt om steeds alles uit jezelf te halen.
Meer informatie?
Heb jij nog vragen over deze vacature? Wij komen graag met je in contact: Andre Schoonhoven (Unit Manager Human & Care), telefonische te bereiken op 06 82141894 en Marisca Karsdorp (HR Business Partner) telefonisch te bereiken op 06 448 48 798. Wij maken graag kennis met je!